niedziela, 17 listopada 2013

Krótka notka - Suzy

Hej! Wiem że strasznie długo mnie tu nie było i przepraszam...ale szkoła i wgl, wiecie jak to jest :c No i nie miałam weny żeby cokolwiek napisać. Przez ostatni miesiąc wycisnęłam z siebie chyba ze 2 zdania. Jak już może zauważyliście usunęłam moje Kaibaek, i miałam ku temu kilka powodów. Na początku myślałam że to będzie dobry pomysł i coś z tego wyjdzie, ale z każdym rozdziałem coraz mniej mi się podobało i coraz gorzej mi się pisało. Po prostu źle się z tym czułam i nie mogłam dalej tego ciągnąć T^T. ALE OBIECUJĘ ŻE SZYBKO WSTAWIĘ COŚ NOWEGO, więc nie bijcie! Jeszcze nie zdecydowałam się nad paringiem, ale postaram się coś wymyślić c:
Mam nadzieję że jeszcze trochę na mnie poczekacie :)

 ~Suzy

2 komentarze:

  1. Jak to się nie zdecydowałaś :c
    Obiecałaś mi 2Hyun ._.
    I wgl czemu to usunełaś :<
    To bd twoja wina jak mi znowu serce stanie ._.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No będzie to twoje 2hyun ale jakieś yaoi muszę napisać :P
      Napisałam czemu usunęłam :D
      No przepraszam :C
      ~Suzy

      Usuń